,

wtorek, 30 sierpnia 2016

Tym razem zakupy z TwinkleDeals.com


Dzisiaj kolejne zamówienie, tym razem ze strony TwinkleDeals.com. Jeszcze nie wszystkie rzeczy dotarły, ale dzisiaj pokażę Wam to, oc już mam, a jak dotrą do mnie inne rzeczy, to po prostu uzupełnię ten post o zdjęcia :)
Tak więc, zamówiłam sobie jaskrawe, żółte buty, bo pomyślałam, że będzie ot ajny dodatek do ciemnego, szarego kombinezonu. Niestety buty są na mnie za małe. Nogę włożę, ale palce mało co z nich nie wyskoczą :D Poza tym, nie spodziewałam się, że one są....GUMOWE! Śmieszne, ale w sumie nie są z wyglądu takie złe :D Uwielbiam neonowe kolory!

Możecie je kupić TUTAJ (KLIK)



Kolejna rzecz to torebka. Nie wiem czego się spodziewałam zamawiając torebkę z chińskiej strony, ale gdy do mnie dotarła rozczarowałam się. Jak mogę ją opisać... Jej jakość... Hmm.. Że tak powiem "Moja babcia na pewno się ucieszy" :) 
Zerknijcie jak wygląda na stronie TUTAJ (klik), a jak w rzeczywistości.




Kolejna rzecz to peruka. Nie noszę, nie używam, ale zamówiłam. Pomyślałam, że może przyda mi się kiedyś do jakiejś stylizacji, czy coś w ten deseń :D 

Peruka na stronie TUTAJ (klik), a na mnie możecię ją zobaczyć na moim Instagramie KLIK i TUTAJ (klik)

I jeszcze jedna peruka, ale nie spodziewałam ię, że będzie niebieska!! Nie doczytałam chyba jak zwykle :( Możecie ją dostać TUTAJ (klik).




Co myślicie o tych rzeczach? Jak Wam się podobają?

Do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz