,

wtorek, 30 sierpnia 2016

Zamówienie z NastyDress.com

Witajcie Kochani!
Dzisiaj przedstawiam Wam jak wyglądają rzeczy z mojego zamówienia ze strony NastyDress.com, dla którego widzieliście Wishlistę TUTAJ (klik)

Tak więc po kolei :)

Jak już Wam pisałam szukałam długiego, dresowego kombinezonu i znalazłam! Jest naprawdę fajny! Mięciutki materiał, rozmiar wybrałam z tabeli rozmiarów dostępnej na stronie (jest to tabela, w któj wyjaśnione jest jaki "chiński" rozmiar odpowiada europejskiemu). Jak dla mnie kombinezon spoko :)


Możecie go dostać TUTAJ (klik)



Kolejna rzecz, którą zamówiłam to naszyjnik z cekinowymi, czerwonymi ustami :) Podoba mi sięęę, a Wam? :)
Możecie go dostać TUTAJ (klik)


No i znowu.... Chciałam zamówić coś dla swojego męża, więc korzystając z tej fajne tabeli, która tłumaczy jaki "chiński" rozmiar odpowiada europejskiemu, zamówiłam mu koszulę.... Która na zdjęciu wydawała mi się niebieska z granatowymi wstawkami, a dotarła do mnie biała z czarnymi wstawkami... Ale może nie doczytałam....No nic, to nie jest najważniejsze... Rozmiar jak zwykle się nie zgadza- jest za krótka to po pierwsze, a po drugie za wąska. A najlepszy jest materiał- najlepiej opisał go mój tata "Ooo będę miał fajną koszulę na grzyby, bo to taki nieprzemakalny płaszczyk". Tak, dokładnie, materiał potocznie mówiąc przypomina plandekę. Nieprzyjemnie szeleści i na pewno ktoś kto by ją nosił nie czuł by się w niej komfortowo, NIESTETY.

Zobaczcie jak wyglądała na stronie TUTAJ (klik)




No i ostatnia rzecz to ręcznik do włosów. Zamówiłam kolor ciemny róż, ale na zdjęciu jets jasny różowy, ponieważ zamówiłam też fioletowy i jasno różowy na innej stronie dla siostry i mamy :) Niczym się nie różnią więc uznałam, że to zdjęcie też będzie OK. 
Jeśli chodzi o jego chłonność określiłabym ją jako ŚREDNIA. Ja mam cienkie włosy, więc nie jest najgorzej, ale myślę, że ktoś kto ma grube, gęste włosy nie byłby zadowolony. Ręcznik ma na tyle pętelkę a z przodu guziczek, więc łatwo jest to zapiąć i fajnie trzyma się na głowie. 

Możecie go dostać TUTAJ (klik)




To by było na tyle :) Jak Wam się podobają rzeczy z NastyDress? Ja ogólnie jestem zadowolona. Żeby nie ta koszuuullaaa.... :)

Do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz