,

poniedziałek, 13 lutego 2017

AliExpress | szlafrok Męski | Zimowa Czapka


WITAJCIE!
Na pewno znana jest Wam strona AliExpress, ostatnio częęęęsto ją przeglądam i wrzucam do koszyka zbyt dużo rzeczy, a powoli usuwam :D Jest tyyyle fajnych gadżetów, ubrań, przeróżnych rzeczy, których u nas nie kupimy lub na tej stronie kupimy o wieeeele wiele taniej. Zamawiam tam regularnie Jedwabne kępki rzęs- bardzo tanie a jak dotąd najlepsze! 

Jakiś czas temu wypatrzyłam tam fajną żarówiastą czapkę zimową. Od razu kliknęłam Dodaj do koszyka. Lubię jaskrawe rzeczy, jak weszła moda na takie kolory to pomyślałam, że to coś dla mnie :) 
Zamówiona czapka jak się okazało, jest niestety średnio twarzowa, przynajmniej jak dla mnie... :( Nie podobam się w niej sobie :( Ale sama czapka jest OK, a jak się okazało ma fajny myk, bo ma odpinany bąbel, o czym nie wiedziałam zamawiając ją. Odkrył to mój roczny synek, który bawił się nią a nagle w jednej rączce została czapka a w drugiej bąbel... Pomyślałam "acha, no fajnie, to już ponosiłam czapkę". A potem patrzę, a tam jest zatrzask i bąbelek można bez problemu przypiąć. Bardzo fajny pomysł, bo można zmieniać kolory bąbli. Następnym razem zamówię szarą czapkę i koniecznie różowy bąbel! :) 

Link do czapki >>>KLIK<<<

 






Zamówiłam również Szlafrok dla męża >>>KLIK<<<. Zastanawiałam się czy rozmiar i materiał będą OK, ale są w porządku. Rozśmieszył mnie typ szlafroka, bo wygląda jak jakaś Strój, peleryna Jedi ze Star Wars :D Posiada dwie kieszonki, kaptur i sznurek. Zamówiłam kolor czarny.
Link do szlafroka: >>>KLIK<<<






Także jak widać zakupy udane! :) Polecam Wam sklep Fetoo Oficial Store >>>KLIK<<<, zajrzyjcie też do ich nowości New Arrivals >>>KLIK<<<

Przesyłka dotarła do mnie błyskawicznie! Patrząc na to, że ogólnie przesyłki z Chin "idą" dość długo, to tu 2 tygodnie to jest naprawdę WOW :) 

Do następnego!

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie jestem przekonana do tych wyrobów chińskich i chyba bym się nie skusiła na takie nakrycia głowy. Jak dla mnie najbardziej eleganckie czapki mają w https://www.sterkowski.pl/ gdzie bardzo chętnie je kupuję. Zresztą jakość produktu świadczy o tym że są po prostu dobre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli szukasz eleganckich czapek, to z pewnością powinnaś zajrzeć wg mnie na https://hatfactory.eu/. Znajdziesz tam wiele wysokiej jakości nakryć głowy, począwszy od czapek, aż po stylowe kapelusze. Wszystkie są wykonywane wyłącznie z materiałów najwyższej klasy. Takie czapki z pewnością zagoszczą w naszej garderobie przez długi czas i będą stanowić idealny dodatek do naszego ubioru.

      Usuń
  3. Bardzo fajnie opisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że ja odkąd pamiętam to zawsze lubiłam nosić różnego rodzaju czapki, kapelusze czy berety. Nawet jakiś czas temu miałam okazję przeczytać na stronie http://kobiecosc.pl/jak-nosic-beret-czy-mozna-go-nosic-na-wiosne/ jak wygląda kwestia noszenia beretu wiosną.

    OdpowiedzUsuń